| Спеціальність: | А1 Освітні науки |
| Освітньо-професійна програма: | Педагогіка вищої школи |
| Факультет: | Історії, педагогіки та психології |
| Форма здобуття освіти: | Денна |
| Основа вступу | Бакалавр |
| ID пропозиції: | 1440875 Відкрита, з пріоритетом |
| Термін навчання: | 8.09.2025 – 31.12.2026 |
| Термін подачі заяв та документів: | 8.08.2025 – 25.08.2025 |
| Ліцензійний обсяг: | 15 |
| Обсяг державного замовлення: | 6 |
| Вартість навчання за рік (контракт) | 33 600 грн |
Будуть вивчатися дисципліни, зміст яких спрямовується на оволодіння загальнонауковими та професійними компетентностями, а також набуття універсальних навичок організації освітнього, виховного та розвивального простору позашкільних закладів різних типів. Освітня діяльність буде здійснюватися з акцентом на теоретико-прикладному змісті предметної галузі. Студентоцентроване навчання буде відбуватися на засадах компетентнісного, діяльнісного, системного, інтегративного, дитиноцентрованого, інклюзивного підходів із застосуванням традиційних та інноваційних технологій та методів навчання. |
Педагогіка вищої школи — це важлива складова освітньої системи, яка охоплює навчання та виховання дітей і молоді поза межами загальноосвітніх закладів. Вона реалізується у різноманітних гуртках, секціях, студіях, клубах, школах мистецтв тощо
• Дитина може обрати напрям за інтересами: мистецтво, наука, спорт, техніка, екологія тощо.
• Поглиблене вивчення тем, які не охоплюються шкільною програмою.
• Комунікабельність, лідерські якості, відповідальність.
• Вміння працювати в команді, вирішувати проблеми, приймати рішення
• Відсутність жорсткої програми і оцінювання сприяє розвитку креативності.
• Можливість самовираження через творчі форми (музика, театр, малювання тощо).
• Допомагає дитині раніше визначити інтереси та можливу майбутню професію.
• Можливість спробувати себе у кількох сферах перед вибором життєвого шляху.
• Діти знаходять друзів за інтересами, вчаться співпрацювати, долати труднощі разом.
• Виховання моральних цінностей, громадянської активності.
• Забезпечує змістовне й безпечне проведення вільного часу.
• Зменшує ризики асоціальної поведінки.
• Діти часто знаходять в гуртках доброзичливе середовище, яке підтримує самооцінку.
• Позитивні емоції від участі у концертах, змаганнях, виставках.
ДДПУ імені Івана Франка є одним із найкращих серед 10 найкращих педагогічних вишів у консолідованому рейтингу закладів вищої освіти України, тому вивчати позашкільну освіту у нашому ЗВО перспективно та престижно. Ми відповідаємо викликам часу! Збільшення кількості дітей на теренах Заходу України, що стали вимушено переселеними через воєнні дії та виїзд за кордон педагогічних працівників, створило запит на фахівців, що працюють у галузі позашкільної освіти. Наші випускники є гідною генерацією педагогів.
Інтереси здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем враховуються під час формування цілей та змістового компоненту програми. Перелік вибіркових дисциплін пов’язаний із зацікавленнями здобувачів. Також є можливість обрати базу проходження практики в Україні та за кордоном відповідно до укладених угод про співпрацю. Для цього кожен студент може скористатися допомогою партнерів університету та вибрати навчання за програмою Erasmus + або стажування у країнах Європейського Союзу.
Тематика досліджень перебуває у нерозривному зв’язку із основними напрямами позашкільної педагогіки та педагогіки дозвілля. Магістерські дослідження здобувачів є складовою науково-дослідної роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти. У цій царині кожен студент має змогу апробувати і реалізувати власний прикладний чи теоретичний проект.
ДДПУ імені Івана Франка є закладом вищої освіти, що проводить підготовку фахівців освітньої галузі, має власні оригінальні вимоги до освітньої та практичної складових ОПП. Вони відображені у програмах, дослідницьких і практичних завданням для студентів, тематиці магістерських досліджень, що є пріоритетною для Університету. Зокрема, програмними результатами навчання передбачено: формування здатності управляти стратегічним розвитком команди в позашкільній діяльності; розвиток критичного осмислення проблем у сфері освіти, педагогіки й на межі галузей знань; інтегрування знань у сфері позашкільної освіти та розв’язання задач у мультидисциплінарних та міждисциплінарних контекстах.
| Теорія і практика організації позашкільної освіти |
| Менеджмент освіти |
| Інформаційні технології у закладі позашкільної освіти |
| Технології та методики позашкільної освіти |
| Організація управління освітнім процесом у закладі позашкільної освіти |
| Філософія освіти |