Спеціальність: | 011 Освітні, педагогічні науки |
Освітньо-професійна програма: | Інклюзивна освіта |
Факультет: | Історії, педагогіки та психології |
Форма здобуття освіти: | Денна |
Основа вступу | Бакалавр |
ID пропозиції: | 1349013 Фіксована |
Термін навчання: | 2.09.2024 – 31.12.2025 |
Термін подачі заяв та документів: | 1.08.2024 – 22.08.2024 |
Ліцензійний обсяг: | 10 |
Обсяг державного замовлення: | |
Вартість навчання за рік (контракт) | 30 500 грн |
Освітня програма | Переглянути |
Всі ми різні! Сенс життя в тому, щоб не зламати один одного, а навпаки – доповнити!!Шукаєш спеціалізованих знань, які ти будеш використовувати у роботі з дітьми та молоддю з особливими потребами?Зроби ставку на інклюзивну освіту!
Обов’язком держави щодо реалізації інклюзивної моделі освіти є створення такого предметно-просторового спеціального середовища, яке б дало змогу всім дітям бути однаково рівними учасниками навчального процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до їхніх особливостей, потреб і можливостей.
Поширення інклюзивної освіти у вітчизняному контексті зумовлює потребу у компетентнісній особистісно-професійній підготовці майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти.
Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з інклюзивної освіти, здатних розв’язувати актуальні проблеми, складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в сфері освітніх, педагогічних наук, освітнього менеджменту та інклюзивної освітньої практики
Курс України на європейську інтеграцію вимагає перегляду пріоритетів державної політики у сфері освіти, зокрема впровадження таких підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами, які б базувались на засадах рівних можливостей та доступу до якісної освіти
Інклюзивна компетентністьвключає необхідний обсяг знань і вмінь та знаходить свій прояв уздатності фахівця здійснювати професійні функції з урахуванням особливих освітніх потреб дітей і забезпечувати їх включення в середовище закладу освіти, створюючи умови длярозвитку і саморозвитку. Знання та вміння в цій галузі дозволять тобі забезпечити особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу та брати активну участь у розробленні та виконанні навчальних планів та програм, адаптувати навчальні матеріали з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами
Ти зможеш забезпечити соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом з учителем класу проводити навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми розвитку та навчання; допомагати дитині у виконанні навчальних завдань, залучати учня до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців брати участь у розробці та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптувати навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами
З-посеред педагогічних закладів найкращим у консолідованому рейтингу вишів України – 2022 є Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Ми сформуємо сукупність знань про особливості організації інклюзивного навчання дітей з ООП в закладах освіти (у тому числі в умовах воєнного часу); міжнародне і національне законодавче та нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; практичні аспекти вирішення суперечливих кейсів організації інклюзивного навчання в освітніх закладах
Ми пропонуємо ефективні способи вдосконалення професійних навичок та набуття компетенцій! Ти зможеш прослухати гостьові лекції керівників закладів з інклюзивним навчанням, учителів та асистентів учителів, вихователів та асистентів вихователів, працівників центрів професійного розвитку; брати участь у науково-методичних семінарах із питань організаційно-педагогічних і методичних засад спеціальної та інклюзивної освіти, долучатися до роботи на майстер-класах
Освітня програма «Інклюзивна освіта» орієнтована на сучасні тенденції розвитку світової та вітчизняної інклюзивної освіти; дає можливість семестрового навчання за програмами міжнародної академічної мобільності. Змістовна частина деяких дисциплін навчального плану адаптована до програм відповідних дисциплін у зарубіжних університетах-партнерах
Теорія і практика інклюзивної освіти |
Корекційна педагогіка |
Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти |
Клінічні основи порушень психофізичного розвитку |
Організація діяльності інклюзивно-ресурсних центрів |
Психолого-педагогічна діагностика та корекція |
Арт-терапія у роботі фахівця з інклюзивної освіти |
Діяльність асистента вчителя/вихователя в умовах інклюзивного навчання |
Сучасні технології корекційного навчання |
Організація дозвілля дітей з особливими освітніми потребами |
Соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами |
Вивчай особливостізабезпеченнякомунікації закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини); ведення щоденника спостережень за дитиною з ООП.
Набудь навички, необхідні для адаптування навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами
Вивчай практичні аспекти організації інклюзивного освітнього середовища. Спеціалізовані знання допоможуть тобі забезпечити партнерство з вчителем та іншими учасниками освітнього процесу з метою виконання освітньої програми для досягнення усіма учнями класу результатів навчання, формування відповідних компетентностей, їхнього особистісного та соціального розвитку
Код спец. | Назва ОП | Проєкт ОП | Освітня програма | Навчальний план |
011 | Інклюзивна освіта | Витягти з протоколів | Освітня програма | Навчальний план |
Адреса університету
вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, 82100
(03‑24) 41‑04‑74
(03‑244) 3‑38‑77
dspu@dspu.edu.ua
Приймальна комісія
каб.№ 3а, вул. І. Франка, 24, м. Дрогобич, 82100
(03244) 2-28-17
(098) 77-51-483
pk@dspu.edu.ua